Natti natti!

2011-04-18 @ 23:31:32
Nu börjar det närma sig natt och sängen här. Dagen är slut. Jag var iväg till Gävle och dansade jazz tidigare här. Varje gång vi ska dansa Rihanna-dansen så ploppar den där känslan upp, den där känslan att jag är sämst på det här. Varför dansar jag den här när jag inte kan den. Det går inte. Verkligen. Jag blir trött på det, för det gör inte saken bättre precis. Jag får inte ihop koreografi-jäveln. Hur svårt kan det va?! Det är tillochmed så att jag fundera på att stå över att dansa den på teatern, det är hemskt. Den andra koreografin är underbar, den går faktiskt bra att dansa och jag hänger med där.. Älskar den. :) Men ja, jag borde prata lite med J i alla fall om detta. En timmes dans går fort och det var hem igen..

Åt lite och kollade senaste Bones-avsnittet. Så bra, men det finns bättre, haha.. Även bloggat lite, två inlägg till ska ut och de är om Sannas konserter.. en kommer ut imorgonkväll i alla fall. :) Saknar´t redan! ♥ Annars händer det inte så mycket mera här...

Nu: Stänga ner här och bädda upp sängen.
Sen: Packa väskan för morgondagen.
Senare: Sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback