Sen söndagsblogg..

2011-04-18 @ 13:48:39
Det blev lite ändrade planer och jag kom hem från Stockholm idag istället för igår.. Jag har i alla fall haft en helt fantastisk helg, herregud. Sonja i fredags, hon är såå fiin! ♥ Sanna på Rival i lördags, wow vilket tryck det var på publiken och allt. Underbart! Och igår blev det en spontan tripp till Västerås för att se Sannas turnéavslutning och överraska henne lite. Så kul! Hon är underbar! ♥ Så en otroligt lyckad helg har jag och Jennifer haft, tack för allt! Och jag ska blogga om allt så fort jag kan och orkar... :) Kom hem idag och då blev det en snabbis till högskolan, trodde vi skulle göra grupparbete men ingen orkade så det var bara att åka hemåt igen... Nyligen packat upp väskan och nu sitter jag här...

Tänkte att en veckoplanering lär komma upp, en dag sent men vafan..
Måndag: Blogga. Kolla senaste Bones-avsnittet. Jazz 18.
Tisdag: Högskolan, plugg i bibblan 10-12. Finansiell analys 13.15-16. Step/styrka 17.30.
Onsdag: Plugga hela dagen. Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Plugga hela dagen..
Fredag: Plugga hela dagen.. Kolla senaste Bones-avsnittet.
Lördag: Plugga hela dagen..
Söndag: Plugga hela dagen..

En jobbig vecka framför mig typ.. Ska iväg och dansa ikväll, fast det är påsklov för folk, men vi har missat ett tillfälle så vi lär ta igen det. För mig gör det inget, iihi! :D Sen är det fullt upp tis och ons, suck. Sedan är det ju påsk och sånt, men jag måste plugga alltså. Hoppas verkligen att det blir av, måste! Ja, det blir nog bra det här.. Tråkigt att det är lov bara, för jag vill ju dansa mera under veckan..

Nu ska jag lägga in bilder på datorn från helgen, iiihi. Love it!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback