September på Lobby!

2011-04-09 @ 16:21:32
Igårkväll var jag som sagt ut på krogen, på Lobby. Första gången jag var ut där, haha. Men September gästade kvällen till ära och jag var tvungen att se denna grymma brud!


Mötte upp Sara och Malinbruket och vi tog oss upp stan. Var där redan vid nio-tiden för S&M hade inga biljetter men skulle betala sig in.. Kom in strax därefter och hängde av oss jackorna. De köpte cider och jag tog ett glas vatten, haha. Snurrade runt där lite grann, träffade Saras syster och hennes kompisar.. Slog oss ner i soffan och pratade lite.. Jag såg inte många jag kände där under kvällen i alla fall, max tio personer, haha. Det var asmycket folk verkligen! Vi tog en sväng på dansgolvet också innan vi tog oss upp och in till rummet där scenen var.. Helvete vad varmt det var, alltså svetten rann ju, fy.. September entrade scenen runt halv tolv-tiden ungefär och höll nog på i cirka 40-45minuter.. Fyfaan vad hon är bra, det är ju galet! Nån enstaka ny låt från senaste skivan; Hands up och Party in my head och hennes gamla hitlåtar; La la la, Looking for love, Cry for you m.fl.. Det bjöds även på Kärlekens tunga, så braa.. Och som avslutningsnummer, såklart, Mikrofonkåt! Det blev allsång och det var så galet bra! Sjukt grym spelning och det var så kul att se Petra på scenen igen, hon är en riktig stjärna! Efter henne så trängde jag mig ut och ner på nedervåningen igen. Mötte upp Sara och träffade även syster min och hennes pojk innan vi drog ut. :) Mamma kom och hämtade mig och jag var hemma strax innan ett-tiden. Najs!


tagen med iphonen och enda bilden på september. så suddig bild!


En grym kväll blev det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback