Shopping!

2011-04-30 @ 16:19:30
Jag och mamma var in till Valbo en sväng för jag vill kika runt lite.. Leta lite kläder i eldfärger, som jag skrev om för nån dag sedan, till dansen. Jag köpte ett rött och ett gult linne på ginatricot. Och även en gul topp med lite volanger på, det var jättefint! Den kan jag ha i sommar annars också. Köpte ett par svarta byxor, haremsliknande. Så sköna. Perfekt till dansen också, hoppas de andra tycker det med. Och sedan köpte jag även klänningen på bilden här, den hittade jag på cubus. Såg den på tv-reklamen igår och var tvungen att testa den. Så sjukt snygg! Den blir underbar i sommar. :) Sedan ville inte jag göra av med mer pengar så vi åkte hemåt, haha..

Nu sitter jag här och tråkar lite, men tror jag ska sätta i en film eller nåt. Men vilken?! Gud så svårt, men jag hittar väl nån gammal goding i hyllan. Hörs senare!

Pusshej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback