Slappt och tråkigt.

2011-04-21 @ 17:23:25
Vaknade tidigt men var för trött för att gå upp och hänga med till Gävle/Valbo en sväng. Så mamma fick lämna tillbaks lite kläder till mig i valbo. Skinnjackan och "pyjamas"-dressen åkte tillbaka. Det känns bra. Annars har jag kollat massa på Bones, det är bra. Och jag gör ingen nytta känner jag, haha. Var ut med musbus på promenad nyligen och träffade då på Sanela som jag inte träffat på ett halvår typ. Så pratade lite med henne, trevligt! :)


bild från gårdagens promenad.. ungefär lika fint idag. :)


Nu sitter jag här igen och kollar på Bones. Det är verkligen bra, men det finns massa annat att göra.. och jag har ingen motivation att börja alls.. Gah! Ett till avsnitt här bara.. ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback