Söndagsblogg!

2011-04-03 @ 23:43:44
Min födelsedag. Som jag spenderat här hela dagen typ. Dansen blev inställd ikväll här, tråkigt. Det har spöregnat titt som tätt hela dagen, ännu tråkigare. Så jag har suttit här, kollat på tv och bara slappat. Blivit helt chockad över alla folk som grattat mig på facebook, wow, så underbart! Kärlek! ♥ Även beställt lite smyckesdelar också, tänkte fixa lite nya örhängen. :) hihi. Micke ringde här ikväll också, trevligt. ♥ Kikat några Bones-avsnitt här på kvällskvisten också.. Och ska nog ta och kika in ett avsnitt till innan jag lägger mig.. Men först kommer det en veckoplanering.. ;D

Måndag: Kursstart, Mikro analys 13.15-16. Jazz 18.
Tisdag: Step/styrka 17.30. Styrkepass 19.
Onsdag: Mikro analys 9.15-12. Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Kursstart, Finansiell analys 10.15-13. Ragga 17.
Fredag: Micke fyller år - GRATTIS! Boot camp 17. SeptemberLobby!
Lördag: Slappa..
Söndag: Jazzbalett 18.

Yes, nya kursstarter. Herregud, hoppas jag ska hänga med från början bara.. Massor av dans/träning. Love! Ska testa på ett nytt pass på fredag, boot camp. Ett konditionspass, så det kan bli spännande. xD haha.. Ut på krogen på fredag också, ha, första gången jag går dit. Men jag vill se September så.. ;D Annars en slapp helg då!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback