Torsdag!

2011-04-14 @ 11:58:01
Jag sitter här och glor.. Har hunnit duschat, ätit frukost och kollat på Sjunde himlen. Yay! Jag har lite att göra idag innan jag kan slå mig ner här liksom, haha..

Planer;
- Packa för helgen.
- Testa kläder inför helgen.
- Skriva brev till Sanna.
- Plugga mikro analys och finansiell analys.
- Skicka tillbaks hm-kläder.
- Ta ut pengar till imorgon.
- Höra av mig till J, föra över pengar.
- Dansa vid 17.
- Blogga.
- Kolla på Bones ?!

Ja, det där ska jag hinna med idag. Det är nog inga problem, vissa saker går ju fort att göra. :) Det är väl plugget som kanske kommer gå väldigt segt då, haha.. Hörs ikväll igen och ser då hur mycket som blev gjort..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback