Tripp till huvudstaden!

2011-04-28 @ 20:49:17
Jag åkte som sagt till Stockholm igår, en liten dagstripp. Framme redan vid halv elva-tiden, då kikade jag runt lite på stan och ner runt kungsan. Så fiint! Åt lite på donken också. Tog sedan en promenad genom Gamla stan och upp på Söder och Götgatan. Stockholm är fint! Sedan tog jag mig ut till Gustavsberg för en tv-inspelning. Jennifer och hennes mamma kom en stund efter mig. :) Och träffade även Micke som jobbade där.. Inspelningen var lite seg men ändå bra liksom, ni får se det sen när det kommer på tvn.. Inte långt kvar till dess.. Sanna medverkade i programmet i alla fall, det var därför vi var där, haha. Träffade henne efteråt, hon blev överraskad att vi var där. Söta! Pratade lite med henne och tog även kort tillsammans. Snygga bruden liksom! Sedan tog vi bussen tillbaks in till slussen, tog hejdå av J och hennes mamma.. Jag gick längs Skeppsbron och över kungsan tillbaks till bussterminalen. Gud så vackert Stockholm är, ah! Jag älskar staden! ♥ Åt lite mat igen och sedan gick bussen hem vid nio-tiden.. En mysig dag i huvudstaden blev det. :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback