Trött, tröttare, tröttast!

2011-04-11 @ 18:26:03
Känns som dagen har varit jättelång och än är den inte slut heller..
Jag och mamma åkte in till Gävle imorse, till sjukhuset. Skulle dit på återkontroll och röntgen av käken vid halv nio-tiden. Det tog så mycket längre tid än vad vi hade räknat med.. Jag fick ta sånt där geggavtryck, uscha, men allt såg bra ut och så. Fick även med mig några bilder hem, före- och efter-bilder. :) Mamma skjutsade mig sedan till högskolan. Plugg, skrev ut massa papper och åt sedan lunch. Efter lunchen var det dags för föreläsning i finansiell analys, herregud. Fick lära oss massa olika formler och hur vi skulle beräkna dem, hjälp. Körde på enda till fyra-tiden och då tog jag bussen till stan/centralen och bussen därifrån hemåt. Jag var hemma här strax innan halv sex-tiden. Suck! Blev ingen dans här ikväll heller, lärarn är sjuk, så tråkigt. :( Men det betyder att vi kör på måndag istället, egentligen skulle det inte varit nåt då för att det är påsklov, men vi kör då. Lycka!



Så nu sitter jag här och gör inte så mycket alls. Det blir snart lite mat här, tacos igen, haha.. åt de igår också.. Sen blir det bara slappa vid tvn och här. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback