Dagen är över!

2011-02-08 @ 22:33:53

Inte hänt så mycket mer idag.. Var iväg och tränade såhär på seneftermiddag/kvällen. Mitt älskade step/styrka-pass, helt sjukt underbart! Men det börjar bli så jobbigt, vi kör likadant hela tiden men jag blir trött.. haha. Dålig kondition tycker jag, men jag brukar orka.. hm. För mycket att göra hela tiden, så det blir dåligt med sömn kanske.. Men roligt är det i alla fall! :D Sedan styrkepasset, och det blev jobbigt men jag körde på. Det var skönt efteråt. :) Stannade kvar och pratade med Päivi och fick sedan skjuts hem, taaack! Hemma strax efter åtta-tiden och då pratade jag med systeryster lite och vi spelade spel med iphonen.. Vi fixade lite tacoköttfärs och jag åt de o tacochips, gott. Sedan hamnade jag här och här gör jag inte mycket.. Ska göra mig nattiklar nu och sedan krypa till sängs. :) En dag imorgon också, högskolan och träning väntar!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback