Dejt med kudden.

2011-02-09 @ 21:44:38
Nu sitter jag här igen och här har jag varit en stund. Sedan sist så har jag varit iväg till badet och tränat. Aerobic latin moves stod på schemat. Så otroligt roligt! Jag älskar programmet vi kör och idag körde vi även med vänster fot.. Ojoj, det var så kuuuul! Vi körde varannan, först allt med höger och sedan med vänster. Man blev lite förvirrad där, haha.. Efteråt så pratade jag med Päivi och fick även skjuts hem igen, tack. :) Hemma blev det lite kiwi och gick igenom lite bloggar och så. Nu tänkte jag faktiskt släcka ner här, jag är trött. Både i huvudet och i kroppen, det är galet. Sån träningsvärk jag har också, haha. Men ja, jag orkar inte vara uppe länge till, ska vänta in mamma i alla fall som slutar jobbet typ nu och borde vara hemma snart. :) Sedan sova... imorgon väntar högskolan och dans. :D underbart!

Godnatt!


saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback