Det är mycket nu.

2011-02-02 @ 21:21:12

Likadana dagar varje dag.. Tråkigt, ja lite. Upp tidigt imorse och iväg in till Gävle. Tandläkarn vid 9.15, där det fottades och bettskenorna testades igen. Allt var najs och jag skulle få en kallelse dit om nio månader igen. xD haha. Trallade sedan iväg till högskolan, föreläsning vid tio-tiden.. Vi gick igenom elasticiteter, haha, inte så värst intressant men.. drog i alla fall på rasten.. Till bibblan och var där från halv tolv ungefär.. Det var plugg som gällde, och det gick seeegt. Vid halv fyra-tiden så gav jag upp, då hade jag gjort mina två rest-uppgifter i ledarskapen och gjort klart gamla tentan i marknadsföringen, plus kikat igenom lite till. :) Jag kände mig nöjd och orkade inte koncentrera mig mer.. Så jag gick mot stan och till centralen och hoppade på bussen hemåt. Hemma strax efter fem, då blev det mat och packade ihop träningsväskan. Mamma skjutsade mig, först förbi ica och hämtade ut mina kursböcker. Najs. Sedan badet och där var det dags för aerobic latin moves, underbart! Det var så roooligt, skrattade och körde på som vanligt! Pratade med Päivi efteråt och fick skjuts hemåt, tack! Hamnade framför tvn direkt och kollade på Navy CIS och nu gör jag inte så mycket. Borde stänga ner här och plugga lite... men, plugga ska jag i alla fall försöka med. :)

Imorgon är en ny dag... men den ser nästan likadan ut.. Högskolan - föreläsning, sedan sitta kvar i bibblan och plugga, för att sedan dra iväg och dansa ragga vid fem-tiden.. Sedan hemåt, så vi hörs imorgonkväll igen. :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback