Måndag!

2011-02-14 @ 21:26:36
Kom upp tidigt idag för jag var tvungen att duscha innan halv åtta för de skulle stänga av vattnet då. Jobbigt! Mamma skjutsade mig till resecentrum, bussen in till Gävle och mot högskolan. Föreläsning i mikro, vilket var otroligt segt och bara tråkigt. Slutade runt halv ett-tiden och då tog jag mig till stan. Där snurrade jag runt massa, jag tröttnade många gånger om, haha. Köpte en svart kavaj/blus-liknande grej, den var fiin i alla fall. En paljettmössa och lite smycken. Najs! Lunch/middag på donken, och där blev jag sittade en stund. Strax innan fem-tiden så tog jag mig till Ackes och satt där istället.. I och A kom också, och klockan blev sex och det var dags för dansen, jazz! Men jag stod över dansen idag, jag måste bli frisk ju. Det finns inget tråkigare än att sitta och titta på när man mer än gärna hade varit med och dansat. Suck! Detta var en lektion som jag verkligen skulle ha behövt också, de gick igenom dansen grundligt och körde den hela timmen. Plus att hon la på 4 åttor till, hjälp! Jag var med och markerade dem lite.. Nästa vecka är sista gången för denna del i dansen, efter lovet ska vi lära oss en annan del. Hjälp alltså. Jag måste verkligen träna hemma ju.. Efter det så tog jag bussen hemåt och gick hem i kylan. Svinkallt ju! Kollade på Top model och åt lite mat, gott. Nu kollar jag på Rum för en stjärna... :) men ska även gå igenom de nya stegen i dansen, måste göra det!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback