Slappisch..

2011-02-27 @ 20:58:12
Vaknade strax efter tio-tiden och då åkte tvn på, Biggest loser. Duschade och gjorde mig klar.. Senare på eftermiddagen så kollade jag på Thintervention. Så sjukt bra! Åt lite efter det för att sedan ta mig iväg till bussen och in till Gävle. Var på Ackes en timme innan dansen började, så pluggade lite då. :) Vid sex-tiden så var det dags för jazzbalett, vi var bara sex stycken där, haha. Vi är nog typ 20-25 i gruppen, haha. xD Men vi körde på som vanligt och det gick bra. Så roligt ju! Sedan bussen hemåt.. Har nyss kollat på Bones här och ätit lite mackor. :) Nu vet jag inte vad som händer, lite plugg kanske.. eller nån film..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback