Söndagsblogg..

2011-02-13 @ 20:56:01
Veckan rinner mot sitt slut, helgen är äntligen över. Och ja, söndagen är så gott som över, snart. Dagen har rullat på och det har inte hänt så värst mycket. Kollade på Thintervention i eftermiddags, det är så bra ju! Det blev ingen dans idag heller, jag är fortfarande sjuk. Förkyld. Täppt i näsan och hostig, jobbigt! Så får se om det blir nån dans imorgon också, jag måste verkligen vila och bli frisk.. Hatar att vara sjuk, det är så segt. Annars har jag bara hängt här vid datorn och framför tvn idag... :)

En ny vecka väntar och såhär ser den ut...
Måndag:
Mikro 10-13. Stan. Jazz 18.
Tisdag: Makro 9.15-12. Step/styrka 17.30. Styrkepass 19.
Onsdag: Mikro 10-13. Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Makro 13.15-16. Ragga 17. Shirley fyller år - GRATTIS!
Fredag: Let´s dance på tv!
Lördag: Step/styrka 11. Mello deltävling 3 - HEJA SHIRLEY'S ANGELS!
Söndag: Thintervention på tv! Jazzbalett 18. Bones på tv!

Ja, det är en del.. Och jag MÅSTE bli frisk och det är snabbt. Jag har mycket träning framför mig denna vecka. Så underbart roligt! :D Och föreläsningar som vanligt måndag till torsdag. Lite tv också. Och mellon på lördag lär bli spännande, åh älskade Shirley's Angels är med då! ♥ Vill även hinna springa runt på stan också, vill shoppa nåt.. xD Även lämna in mina tågbiljetter så jag får pengarna tillbaks, najs. :) Det blir nog en bra vecka!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback