Trött brud!

2011-02-01 @ 21:39:35
Jag stressade imorse och åkte in till högskolan, jag kom dit och insåg att jag redan börjat. Mindre bra.. Så jag trallade helt enkelt in mot stan igen och tog bussen hemåt. Tog en sväng ner på stan och till ica för att hämta ut min biljett till Sanna-konsert i april. Underbart! Sedan hemåt och ut på en promenad med musbus. Kallt! Det blev lunch efter det, plättar med socker. Och sedan kollade jag mest på tvn och slappade.. Strax efter halv fem-tiden så drog jag till badet, träningsdags. :D Step/styrka, som var otroligt jobbigt denna gång men roligt. Och styrkepasset efteråt, härligt! Pratade med Päivi som vanligt och drog sedan hemåt. Lite rostade mackor med mamma och nu kollar jag på Sommar i Sverige. Det är roligt! Sen vet jag inte vad jag ska göra...

Imorgon ska jag till tandläkarn, sedan föreläsning om jag hinner, stannar nog kvar och pluggar i bibblan.. Och om jag hinner så drar jag och tränar på kvällen, för att sedan hämta ut mina kursböcker som kommit också. :) Välplanerad dag, najs!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback