Something's going on.

2011-02-28 @ 19:32:20
Dagen började med en tripp in till högskolan, det var dags för tenta i ekonomisk styrning och analys. Jag vet inte vad jag ska säga om den. Den var svår faktiskt. Men det gick bra och dåligt, har jag tur så kan jag ha klarat den precis men jag kan även ha sumpat det. Det visar sig om några veckor! Pratade lite med Katrin och en till efteråt innan jag behav mig in mot stan. Kikade runt där lite snabbt och sedan bussen hemåt. :) Kollade på Biggest loser och var ut en sväng med musbus.. Och sedan fastnade jag framför Bones, det blev fyra avsnitt. Så bra! Jag klickade även hem Septembers nya platta LoveCPR och två böcker av Kathy Reichs idag! :D iihi! Och nu nyligen har jag kollat på Biggest loser igen och nu börjar Vänner. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback