Wednesday!

2011-02-23 @ 21:33:46
Finns inte så mycket att säga om dagen för det har inte hänt så mycket. Men jag kom iväg till högskolan imorse i alla fall, mikro-föreläsning. Gud vad tråkigt och segt det är, fick ju kämpa för att hålla mig vaken, haha.. Slutade tidigare också, så var hemma redan vid ett-tiden istället för två.. Skönt! Har kollat på Biggest loser och mest slappat här vid datorn.. Var iväg och tränade lite här ikväll, aerobic latin moves. Så roooligt! Pratade lite med P efteråt och fick sedan skjuts hem, tack! Och sedan dess så har jag kollat på Glee och nu kollar jag på filmen Vid din sida. :) Bra film! Sedan ska jag sova för att orka upp imorgon igen..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback