Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

2011-01-03 @ 19:23:09
Att välja bara en person som jag vill träffa just nu blev väldigt svårt... Det finns hur många som helst som jag vill träffa just nu ju... Gänget, Lisa, Jessica, Nathalie.. ♥

Men sedan så finns det ju den där personen som på nåt sätt alltid ligger överst i min lista.. Och det är älskade Sonja Aldén. Jag hade faktiskt kunnat gjort vad som helst för att få träffa henne just nu, bara krama om henne och berätta hur mycket jag tycker om henne och vad hon betyder för mig. Något mer behöver jag faktiskt inte skriva, ni som känner mig vet hur fäst jag är vid henne.. :)


senaste träffen, 20/12, Sonjis födelsedag och turnéavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback