Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

2011-01-05 @ 18:32:31
Jag vill klara av högskolan.
Jag vill bli framgångsrik.
Jag vill utvecklas som dansare.
Jag vill ha en egen lägenhet i Stockholm.
Jag vill jobba med nåt jag älskar.
Jag vill göra musikal.
Jag vill resa runt i världen.
Jag vill medverka i Melodifestivalen på något sätt.
Jag vill jobba inom musikbranschen.
Jag vill dansa flera gånger i veckan.
Jag vill stå på scen.
Jag vill att alla mina nära och kära ska må bra.
Jag vill lära mig massa språk.
Jag vill jobba utomlands, som entertainer.
Jag vill kunna göra allt jag vill när jag vill.
Jag vill utbilda mig som instruktör inom dans, step up och aerobics.
Jag vill utbilda mig till personlig tränare.
Jag vill bo utomlands.
Jag vill till London och dansa.

Lite av vad jag vill...
... åh, jag vill så mycket och jag drömmer så mycket, om allt! Gah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback