Måndag!

2011-07-25 @ 21:53:20
Dagen är förbi, typ.. Uppe och skuttade ganska så sent, fixade mig och fick skjuts av mamma till jobbet. Började vid halv ett idag, och jobbade en timme framåt. Hemma sen så har jag plockat fram lite grejs som ska med till Sthlm och även kollat lite kläder. Gud vad svårt det ska vara! Jag kom inte så mycket längre med det.. får fortsätta imorgon. Var iväg till badet och tränade lite, step/styrka. Fasen vad kul det var och jäklar vad svettigt och jobbigt det var. I love it! Pratade med Päivi efteråt, och vi ses inte nu förrän i slutet av augusti. Lite tråkigt! Väl hemma så duschade jag lite snabbt.. Har mailat lite folk också, det känns najs! :) Kollat på Bones också, åh! Och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. tror jag ska kolla lite på Skilda världar, fick första boxen av mamma idag. :) Lovely!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Ohlsson

Hej "Carro"!!!

Hoppas att allt är bra med dig!!! :)

Inget är bestämt men vi vill till Gävle på onsdag!!! ;)

Men nu undrar jag hur det är upplagt? Är det så att man står, som på förra årets Nickelodeon el är det stolar???

Bara så man vet om man skall köa.. Men som sagt inget är säkert ännu.... :) KRAM E-M

2011-07-26 @ 00:35:15
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie Ohlsson

Hej igen!

Tack för svaret!! Ok då vet vi!!! Jag trodde nog att det skulle vara ngn typ av sittplats, men ville vara säker... Är som sagt väldigt intresserad men inget är bestämt..:) Ha en bra forts på dagen!!! KRAM

2011-07-26 @ 15:44:28
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback