Nyyy vecka!

2011-07-10 @ 23:32:45
Min kväll har bestått av tv-tittande, Mona Lisas Leende. Bra film! Och har även glott här och messat massa med fina Emelie! ♥ Nu ska jag dock ta och sova här, så jag kommer upp imorgon.. Ny vecka också!

Veckoplanering..
Måndag: Jobb 12-13. Lotta på Liseberg på tv!
Tisdag: Jobb 7-16. Zumba i Gävle?
Onsdag: Jobb 7-16.
Torsdag: Jobb 7-16. Zumba i stadsparken.
Fredag: Jobb 7-16.
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Inget planerat..

Så ser min kommande vecka ut. Massa jobb verkligen. Strömmingsbaren imorgon och resten av dagarna hos pappa. Det är lite cirka tider med 7-16, kan börja senare och sluta tidigare med. Najs! Lite träning också. Gympan ska jag försöka gå på, sen är det zumban. Woho! Jag kommer i alla fall att vara trött i helgen, haha..

Nu kallar sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback