Myyysigt!

2011-07-21 @ 17:32:56
Efter jobbet idag, runt halv två-tiden, så drog jag ut till Högbo bruk där jag mötte upp A-K på hennes jobb, för Jennie med familj gjorde ett stopp där på vägen hemåt. Vi började med att äta på Högbo Qvarn, tog lunchbuffén. Och bara satt och pratade, så mysigt! Sedan iväg till ladorna där Äventyrsservice håller till, där A-K jobbar. Klättrade klättervägg, testade stort labyrintspel m.m.. Vi hade i alla fall sjukt roligt! En sväng upp till Brukshotellet också, folk ville på toaletten.. Jag träffade även Päivi där en sväng, hon jobbar där. Trevligt! Sa hejdå till Jennie med familj för de har ju en lång resa framför sig hemåt.. Men åh, så underbart det var att träffas igen! :D ♥ Jag och A-K pratade lite till innan jag begav mig hemåt, vi ska ju ses på onsdag. :) Brummade hemåt igen och var hemma runt halv fem-tiden..

Bilder kommer i eget inlägg så fort jag har fått dem från A-K. :)

Mysig och lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback