Lite kort..

2011-06-10 @ 19:27:20
Började min dag med att kolla på Sjunde himlen, gud så bra! En kort promenad med musbus sen, det var ju så varmt. Satt sedan med marknadsföringen och skrev massa begrepp, det blev inget gjort igår, men det blev klart tidigare. Efter det så for jag ut på altan och solade lite... Klarblå himmel och strålande sol, runt 30grader ju.. Gah så varmt! Gav upp efter en knapp timme, haha.. Duschade och fixade mig.. Sedan drog jag och syster till Valbo köpis en sväng. Kikade runt där och jag fick med mig lite hem, det kommer bilder i eget inlägg.. Kom hem här runt sju-tiden och nu sitter jag här.. Väntar på maten, det blir köpmat idag, mums!

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback