Finaaal i Globen!

2011-03-21 @ 23:14:27
Vi entrade Globen och de tyckte vi var fina vid insläppet, hihi. Vi tog ett varv runt i arenan och avslutade sedan vid karaoken, där vi alla sjöng Jag ljuger så bra. Hahaha, det var roligt! Sedan letade vi reda på våra platser på B-läktaren, vi såg väl rätt bra ändå. Satt där och pratade massa.. Vi satt utspridda allihopa, fast ändå nära varann, men lite tråkigt. Sara, Mika och Bonnie satt tillsammans, Micke, Lollo och Emma och sedan jag, Annika, Jennie och A-K. Finalen var grym. Jag hejade på fina Sanna och skrek mig hes varje gång hon fick poäng. Vi skrek även på Bengtzing och Varga, najs! Rätt vinnare kan man väl säga, Saade.. men jag var lyckligast över Sannas fjärde plats.. Efteråt så samlade vi ihop gänget och tog oss ut från arenan...








Fotograf: A-Ks - 2, 3, 4, 5. Mikas - 6, 7, 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback