Söndagsblogg!

2011-03-06 @ 22:49:06
Kvällen spenderades framför datorn. Framför tvn; Top model och Bones. Och Micke ringde också, trevligt att pratas vid ju. Så himla länge sen, vi hade en del att prata ikapp om. :) Och lite inför helgen, det blir nog bra, då ses vi.. ♥ Nu gör jag inte så mycket alls och känner att jag borde släcka ner här.. men först en liten veckoplanering..

Måndag: Mikro 10-13. Jazz 18.
Tisdag: Makro 9.15-12. Step/styrka 17.30. Styrkepass 19.
Onsdag: Mikro 10-13. Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Makro 9.15-12. Ragga 17. / Åka till Sthlm ?
Fredag: Åka till Sthlm ? Häng med gänget.
Lördag: Mellofinal med gänget! HEJA SANNA! ♥
Söndag:
Häng med gänget. Åker hemåt. Jazzbalett 18(?) Bones på tv!

Äntligen
är det slut på "sportlovet" och dansen börjar igen. Lycka! :D Mycket träning och mycket skola. Det blir nog bra.. Och till helgen så åker jag till Stockholm och umgås med älskade vänner. Underbart! Mellofinal som gäller också, dock inte så taggad alls, men det kanske kommer.. Men jag ska i alla fall få kramas med mina bästa vänner, det har jag inte gjort sen nyår.. Åh! ♥ Det blir en bra vecka! Och nu kallar sängen..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback