Dag 12 – En att-göra-lista innan jag dör.

2011-03-15 @ 17:44:07

¤ Åka till New York och LA.
¤ Besöka massa städer och se världen.
¤ Medverka i Melodifestivalen, på något vis.
¤ Sjunga duett med Sonja.
¤ Hoppa bungyjump.
¤ Göra en musikvideo.
¤ Träffa Jillian Michaels och träna för henne.
¤ Göra musikal.
¤ Gå nån sorts dansutbildning.
¤ Åka till London och dansa.
¤ Se Celine Dion live.
¤ Utvecklas som dansare.
¤ Lära mig fler språk.
¤ Bo i Stockholm.

Lite av det jag vill göra.. men det finns massor jag vill göra ju!


Jillian.


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Vore sjukt kul att få henne som personlig tränare :)

2011-03-20 @ 01:09:01
URL: http://biggest-loser.se/klubben/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback