Monday!

2011-10-24 @ 23:40:41
Dagen är snart förbi och jag har haft lite för mig. :) Det känns gött! Imorse så åkte jag in till högskolan, föreläsning vid 10.15. Sista nu.. Handlade om förvaltningsrätt, väldigt intressant faktiskt. Slutade vid ett och då slog jag mig ner i bibblan. Läste civilrätten och skrev lite begrepp, najs! Strax efter tre så tog jag bussen in till stan och kikade runt lite.. Lite mat på donken också. Träffade på Lisa en sväng också, innan vi tog sällskap till Ackes. :) Var där redan strax efter fyra-tiden och min dans började inte förrän vid sex ju.. xD haha. Så jag pluggade lite i väntan där..



Street vid 18-tiden. Andra dansen vi gör, herregud alltså.. Nu är det mycket att tänka på, alla jävla armar som ska gå ihop med benen. HAHA. Det gåååår inte, vi bara skrattar istället. xD Jazz direkt efter där och ja, där blir det ju bara värre också. Vi la på massor och det snurras massa. Gaah! Sista timmen var lyrisk jazz.. jag var med på allt. Halleluja! Haha.. Diagonalerna gick sådär, men jag var meeed. Sedan lades det på lite nya steg på koreografin också. Hjälp alltså. Jag vill så mycket men just nu går det inte... Slutade strax efter nio-tiden och fick då skjuts hem av Sofia, tack! :) Nästa vecka är det höstlov för folk och då är det ingen dans alls.. blää! Men jag måste träna på allt, det måste gå!!!


Nu sitter jag här och gör ingenting, så ska släcka ner istället.. En dag imorgon också!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback