Sunday..

2011-10-02 @ 21:49:44
Vaknade med världens träningsvärk idag. Herregud alltså. Varje kroppsdel gjorde ont, haha, förutom vaderna som jag trodde jag skulle få mest ont i. Men icke idag.. Jag har bara slappat framför tvn hela dagen. Fast ikväll här så var jag iväg och körde lite zumba. Galet roligt, galet svettigt och jag kände verkligen av träningsvärken, haha. Sedan blev det köpmat med mamma och vi kollade på True talent. Najs! :) Kollar nu på lite Bones och kommer göra det ett tag till, innan sängen kallar..

Nästa vecka ser ut så här..
Måndag: Plugga.. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Plugga.. Step/styrka 17.
Onsdag: Plugga.. Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Hök-seminarium 13.15-15(?). Ragga 18. Latin mix 19.10. Zumba 20. Inlämning: rättegångsrapport!
Fredag: Hök 9.15-11. Nathalie fyller år, grattis! ♥
Lördag: Plugga, plugga, plugga!
Söndag: Zumba 18.

Veckan ser ut som den brukar göra.. Mycket dans och träning. Mycket plugg. Rapporten ska in också, så måste träffa gruppen nån dag.. Annars är det inte så mycket mer som händer. Lite tråkigt kanske, men jag gillar min vecka ändå. :) Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback