Back to Stockholm!

2011-09-02 @ 22:15:02
Jennie och jag vaknade tidigt, men när vi insåg hur tidigt så somnade vi om, haha.. Vaknade nån gång, fixade oss och åt frukost. En promenad in till stan tog vi, förbi vattnet och sedan satte vi oss vid busstationen och pratade lite. :) Min buss kom runt ett-tiden, mot Töreboda och Jennie följde med dit. Fina! Väl där så sa vi hejdå och ses imorgon, och jag tog mig till spåret. En halvtimmes väntan på tåget, det kom och sedan blev det byte i Hallsberg också innan jag hamnade på sista tåget mot Stockholm. Framme i huvudstaden strax efter halv fem-tiden, Mika och Annika kom och mötte upp mig.. Fina! Sedan väntade Mika in A-K och jag och Annika åkte hem till Jennifer för att hämta min resväska där.. Pratade lite där också, trevligt. :) Mötte upp de andra vid Slussen, vid bussarna. Och även Mikas vänner Ronija och Emma kom förbi och sa hej, kul att träffa dem ju! :D Sedan tog vi bussen mot Sickla till lägenheten, där Emma bor och väntade på oss! :) Så najs lägenhet ju! Vi drog iväg och handlade lite kvällsmat och frukost för morgondagen typ.. När vi kom tillbaks så hade Bonnie, Sara och Micke anlänt också, så kuul att ses ju! Vi drog in till stan på kvällen.. Eller jag, Mika, A-K och Annika. A-K skulle äta med några kollegor och Annika hängde på där.. Så jag och Mika gick runt lite överallt, så mysigt! Åt på nåt kebab-ställe också. Gick igenom Gamla stan innan vi slog oss ner längs Skeppsbron och bara pratade, om allt. Åh, det behövde vi! Så fint och mysigt! Och satan vad vackert Stockholm är! Mötte sedan upp de andra två vid bussen och var tillbaks i lägenheten runt elva-tiden. Kramades med Lollo som hade anlänt då, fina! Hela gänget, utom Micke som var hemma, skypeade sedan med Jennie. Så kul, haha. Sedan satt vi mest uppe och pratade massa, och det var så kul att bara umgås med gänget igen! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback