Kanske, kanske inte..

2011-09-17 @ 18:30:11
Härom dagen så hittade jag en länk till en konsert med Sonja. En unplugged-spelning i Stockholm. I november närmare bestämt. Min första tanke var: ÄNTLIGEN! Jag har inte träffat henne sedan hon hade sin sista spelning i april innan mammaledigheten.. Jag vill se henne och jag saknar henne massa.


Men på nåt konstigt sätt så tvekar jag ändå på att åka ner...
Det är på en onsdag, mitt i veckan. Bara det känns jobbigt.. Sen vet jag inte hur jag har det i skolan, för jag har inget schema så långt.. Slutar kursen jag läser nu veckan innan, så det är en ny kursstart just den veckan som spelningen är. Vet ju dock inte när.. Och sedan så har jag knappt nå pengar heller, har jag råd att åka till Stockholm tur och retur för en konsert. Plus att själva konserten kostar också. Hm.. Eller ska jag prioritera annat före..?! Hade det här varit för ett år sen så hade jag inte tvekat en sekund på att åka.. Nu är det ju så mycket annat som spelar in, släppte jag allt men nu kan jag inte göra det..

Vad har hänt egentligen...?!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas såå på att du kommer ner - det blir så mycket roligare då! :-) Men(som tony irving skulle ha sagt..), jag förstår att det kan vara svårt.. Kram!

2011-09-18 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback