Lite shopping..

2011-09-02 @ 19:22:36
Jag kom iväg med mamma, syster och mormor till Gävle och Valbo runt fyra-tiden typ.. Växlade tillbaks euro, eller det fixade mamma och mormor medan jag och syster kikade i lite butiker. :) Sedan blev det en sväng till Valbo köpis också.. Kikade runt där och jag köpte en topp på gina, som jag kollat så ofta på.. Så fin! Hemåt sedan och förbi ica för att hämta ut min kurslitteratur som hade kommit, yeah lagboken! ;D Och sedan köpte vi med oss tacosgrejer också, för ikväll ska vi äta tacos. Mums! :D Och kolla lite Bones blir det väl för mig och kanske blogga lite så jag får det klart. :)

Pusshej!



Bilder tagna med webcamen, därav så dålig kvalité..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback