Lycklig!

2011-09-01 @ 21:53:07
Var och hängde på Ackes nu ikväll här igen.. Två timmars dans denna gång bara! Först ut var Ragga forts/övade med Lisa. Wiie! Körde zumba-uppvärmning, love it! Sedan gjorde vi koreografi.. så roligt ju! Jag gillade den, väldigt mycket! Så raggan fortsätter jag på.. :D Sedan väntade Latin mix övade med Irina.. första gången jag hade henne och första gången jag gick den kursen. Fanns ingen nybörjarkurs så det fick bli denna då, haha. Jag var den enda nya i gruppen... Vi körde både samba och chacha. Ah, galet vad roligt alltså! Jag har hittat min grej nu va, iiihi! Så denna kommer jag också att fortsätta på. Lätt!

Nu ska jag bara bestämma mig över Lyrisk jazzen, och det känns som att jag skippar den helt och hållet. Jag vill men ändå inte.. Gah! Men det lutar mer åt inte gå kursen, så jag får nog göra så den här terminen. Jag ska ju liksom redan gå så mycket. Zumba, street, jazz, ragga och latino. Det kanske får räcka, jag har ju annan träning och skola också.. ;D

Åh, underbara höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback