Måndag!

2011-09-26 @ 23:17:33

En slapp dag, otroligt slapp... Eller, kanske helt fel ordval där nu. Men det har inte hänt så mycket alls denna dag. Kollade på Efter tio när jag vaknade, Annika Sjöö gästade. :) Sedan har jag mest suttit här faktiskt.. For till stan och laddade på mitt busskort. Kollat massa på Bones, braiga avsnitt ju. :) Och vid 18-tiden här ikväll så var jag iväg och dansade.. Innan jag kom dit så lovade jag mig själv att jag skulle köra järnet, på allt... men ah, det blev inte riktigt så. Jag stod över det mesta igen, allt med piruetter och så. Fanfanfan! Jag kan inte, och nu i efterhand så blir jag besviken på mig själv att jag inte kör ändå. Hmm.. Pratade med Lisa efteråt om detta... :) Men nån gång ska det väl gå, eh.. Bussen hemåt och var hemma strax efter tio-tiden här. Lite mackor och nu hamnade jag här..

Dags att dejta kudden tror jag. Inge trött alls, men måste typ.. Seminarium väntar imorgon, fast först vid 13.15-tiden så behöver inte gå upp jättetidigt.. Nej, sängen och lite musik nu. :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback