Vad tusan händer idag då?!

2012-04-27 @ 10:55:45
Lite så känns det faktiskt. Jag har ingen dans alls idag, det känns lite konstigt må jag säga. Jag har liksom dansat varje dag sen den 15:e nu, det är alltså 12 dagar!!! Herregud. Min kropp känner verkligen av det, hur trött som helst ju och inte van alls. Men på söndag är vi på't igen, yees! Så det är skönt att jag har två dagar ledigt från dansen nu, kroppen måste få vila upp sig lite.. För från söndag och fram till avslutningen, om ca2 veckor, så dansar jag varje dag!!! Gah, jag kommer ju ramla ihop på golvet efter detta. Herregud! Men galet vad jag älskar det, det finns ju inget bättre än att dansa! I LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback