This is my week.

2012-12-02 @ 21:05:35
Började dagen med julkalendern, den är braa ju! Sen ut med musbus i kylan, fyfasen vad kallt det var idag. Åkte intill Gävle sedan för dansrep på zenzen och efter det var det raka vägen till Ackes. Sista lektionerna innan uppvisningen nu. Modern, contemporary jazz och feminin vibe. Bara massa repetition och självförtroendet sjönk i botten. Helt galet. Det gick inte så värst bra och just då ville jag hoppa av alla danserna.. menmen, det blir nog bra, hoppas jag. Pratade lite med Emma innan jag åkte hemåt.. Hemma blev det tacos med mor och syster framför Solsidan. Mys!
 
Ny vecka imorgon, dags att söndagsblogga med andra ord..
Måndag: Streetjazz 19.
Tisdag: Disco 19. House 20.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Ragga 18. Latino 19.10. Fantasy 20.15.
Fredag: Genrep inför matchen 19.30. Uppträda med fantasy, Gävle ca21.30.
Lördag: DansavslutningEstraden, Gävle 12-15. Uppträda på Brynäs-matchen ca17.30.
Söndag: DansavslutningFolkets hus, Sandviken 13&15.
 
Sista dansveckan här nu.. Bara massa repetitioner och provdansning i kläderna som gäller.. Det blir bra! Och hoppas jag kan vara med på alla de danser jag vill också.. I helgen är det fullt upp, verkligen.. Två uppvisningar och två olika uppträdanden. Yeah, så najs helg ju! :D Hela veckan är underbar ju!
 
 
denna söta pepparkaka åt jag tidigare här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback