I just like to put my hands up in the air.

2012-02-12 @ 20:07:33

Jag är fortfarande förkyld. Täppt i näsan och hostig som bara den. Så jobbigt! Värst var det i fredags så jag är på bättringsvägen i alla fall. Det känns gött. Men jag blev tvungen att hoppa över dansen idag, inte roligt nånstans. Åh, jag ville verkligen dit ju.. men jag hade inte orkat alls.. Hoppas bli lite bättre till imorgon för då vill jag verkligen dansa.. Hoppas hoppas! Ny vecka imorgon och det ska söndagsblogga, såklart!

Måndag: Street 18. Streetjazz 19. Jazz 20.
Tisdag: FIPA 9-12. MF2 13-16. Zumba 20.
Onsdag: Fantasy 20. Body of proof på tv!
Torsdag: Latino 19.10. Unforgettable på tv!
Fredag: FIPA 9-12. MF2 13-16. Plugga!
Lördag: Plugga! Mello på tv!
Söndag: Plugga! Feminin vibe 17.

Min vecka ser ut sådär.. Två heldagar i skolan, det händer inte ofta. Det blir jobbigt va! Kanske blir nåt med grupparbetet också, plus att jag gärna vill fixa en rest-uppgift som jag inte kan.. xD Mycket dans som vanligt och därför måste jag bli frisk liksom, har inte tid att missa flera danstimmar. Lite tv ska också hinnas med. Sedan får vi se vad veckan bjuder på.. :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback