Love!

2012-02-18 @ 16:20:49
Jag har ju dansat den här veckan också, trots att jag har varit lite småförkyld. Eller ah.. i måndags hade jag ju tre timmar dans. Street, streetjazz, jazz. Jag var inte med särskilt mycket utan jag satt mest och tittade på. Usch vad tråkigt det är alltså. Jag var med lite på koreografierna när det lades på nya steg bara.. :) Annars orkade jag inte så värst mycket. Segt! Det blev ingen zumba i tisdagskväll, utan jag var på zumbanonsdagen istället. Åh så roligt det är, men det var lite jobbigt va! Och fantasy senare på kvällen, disco och jazz som gällde. Så otroligt roligt ju! Jobbigt men det gick bra, disco-stegen sitter bättre nu! Och i torsdags var det latino som gällde, vi var allihopa för en gångs skull. La på massor av nya steg i cha-chan, det går så bra så. Sedan dansade vi igenom samban också. Roligt och svettigt. Åh vad jag tycker om att dansa!

Imorgon är det dags igen.. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback