Rolig kväll på Ackes!

2012-02-27 @ 22:57:43

Kom till Ackes en timme innan dansen började och hängde där.. Folket ramlade in strax innan där. Vid 18-tiden var det dags för street. Underbart! Dansade först den streetiga-koreografin och repterade slutet där. Det blir bra! Sedan locking-koreografin, och det var inte så många som kom ihåg förra veckans steg så vi repeterade dem massa. Inte ens Ida kom ihåg alla, så jag fick hjälpa till lite, haha. Det kändes lite roligt! Nya steg fick vi också, vi ska ner på golvet och göra lite steg, haha, snyggt när man får till det va! Streetjazz efter det, där vi dansade igenom koreografin.. Repeterade det vi hade och gick igenom de sista stegen, najs! De stegen vi la på förra veckan repeterades också och jag fick hjälpa Ida lite med stegen här också, haha. Och vi la på massa nytt. Galet snyggt alltså, åh det kommer bli så bra! Jag älskar koreografin! Efteråt så pratade jag lite med Sofia och Hanna, innan jag och S åkte hemåt.. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback