I Don´t Want This Night To End.

2012-01-22 @ 21:52:08
Helgen är förbi.. Lite plugg har den väl bestått av, kunde ha varit mer menmen.. Dubbeltenta igårförmiddag. Först gjorde jag en omtenta i marknadsföringen, det kändes helt okej, jag svarade på allt. Dock är ju inte allt rätt, men kan hoppas att det räcker ändå. :) Sen en ordinarie tenta i statistiken som gick åt skogen, gud så svårt. På två timmar gick det i alla fall, haha. Annars har jag mest suttit framför datorn och tvn.. Förutom nu ikväll när jag har dansat, som jag bloggade om innan. :) Trött och lycklig brud här! Kollade på Bones direkt och nu kollar jag lite på Mamma Mia!. Underbar film ju! :)

Dags att söndagsblogga också...

Måndag: Ackes, prova på - Street 18-19. Streetjazz 19-20. Jazz 20-21.
Tisdag: Finansiell P-A 13.15-15. Ackes, prova på - Modern 19-20. Zumba 20-21.
Onsdag: MF2 9-11. Ackes, prova på - Show (Fantasy) 20-21. Body of proof på tv!
Torsdag: Ackes, prova på - Latino 19.10-20.10.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Inget planerat..

Så ser min vecka ut. Lite skola blir det, nya kurser som börjar nu. Finansiell planering och analys och Marknadsföring 2. Hoppas det blir bra. :) Sen är det ju första veckan på dansskolan med prova på-tillfällen också, som jag skrev tidigare. Ska bli undebart roligt! Kommer dö imorgon med tre timmar i sträck, så himla otränad va.. xD haha. Men jag längtar så sjukt mycket! :D Så de fyra första dagarna är bokade, men helgen ser otroligt tom ut. Herregud, vad ska jag göra då?! Det visar sig väl..

Ska kika vidare på filmen nu.
Pusshej!


nån månad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback