Träningsdag eller nåt..

2012-01-18 @ 20:30:47
Vaknade lagom tid va.. Och strax efter 11-tiden så kom Sara förbi och hämtade mig. Mot gymmet med henne och Emma. :) Där körde jag crosstrainern och löpbandet, så najs! 1,5 timme senare så åkte vi hemåt igen, med en sväng in på systemet.. När jag kom hem så anmälde jag mig till den där danskursen som Irina tyckte jag skulle gå. :) haha. Sedan satt jag bara vid datorn, och åt typ.. Vid fyra tog jag bussen in till Gävle, för att zumba igen med Sanna vid fem. Irina som körde passet idag och vi kände direkt att detta kommer bli jobbigt. Vilket det blev också, haha. Men guud så roligt det är med zumba, åh! Kom hem vid sju-tiden här, duschade och sedan blev det tacos framför tvn.. Nu kollar jag lite på Sveriges mästerkock, sedan väntar Livet blir bättre och Body of proof innan sängen väntar.. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Body of proof! <3

2012-01-18 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback