Träningsvärk imorgon tro?!

2012-01-16 @ 21:16:19
Var till skolan i förmiddags, näst sista föreläsningen. Segt! Men jag började förstå idag, det kändes bra va! :D Härligt, jag behöver förstå allt tills på lördag dock, haha. Slutade vid tolv och tänkte då skriva ut lite papper men hade för lite pengar på kortet... xD Sedan hemåt och hemma har jag bara suttit vid datorn och ätit typ.. Ikväll här bar det iväg till Gävle igen. Till Ackes med Sanna för att zumba lite.. :D Gratis pass denna vecka ju, love! En timme och en kvart körde vi ungefär, glädje! Gud så jobbigt det var, det känns att man inte tränat på några veckor, så träningsvärk väntar jag mig imorgon.. ;D Irina pratade med mig efteråt, och ville att jag skulle anmäla mig till en danskurs. Show (Fantasy) avanc.! Jag sa att jag tror den blir för svår, men I tror att jag kommer klara den så bra så.. Eh, okej, vi testar väl då! Så den ska jag anmäla mig till.. Buss hem vid åtta-tiden och var i viken strax innan halv nio.. Kastade mig upp på tvn direkt, Idrottsgalan och Sonja m.fl. skulle ju uppträda runt halv nio. Jag hann se precis, och guud vad grymma dem var alltså! Sonja, Anna och Linda! :D Brabra! Och nu gör jag inte särskilt mycket alls. Kanske ska sätta i en film och bara vila liksom.. haha.


ärligt snodd från aftonbladet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback