Härliga Stockholm!

2012-06-11 @ 14:48:34
Igår var jag en sväng till Stockholm. Älskade Stockholm liksom, det var länge sen vi sågs.. Det blev tidig buss till huvudstaden och jag var där runt halv tolv-tiden och mötte upp Jennifer i kungsan, så najs! Där det senare på eftermiddagen skulle vara Rix fm festivalen. Vi gick runt i kungsan några svängar innan vi slog oss ner och kollade in repen på scenen. Anna och Linnéa kom förbi också, trevligt! Jag träffade fina Linda Pettersson också, hon är mysig! :) Det blev lite mat på donken innan det börjades fylla på med allt folk. Lite senare kom även Jennifers kompis Delise, kul att träffas! A & L gick vidare och vi tog plats vid scenen och vid 16-tiden så började konserten. Inte så värst bra folk med.. Bl.a. Moa Lignell, Erik Hassle, Agnes, Dead by April.. och de två bästa var sist, Danny och Loreen. Men jag saknade dock Ramsells, menmen.. Jag åkte ju dit för Loreen och det var också kvällens höjdpunkt! Euhpoooriiiaa! Jag älskar den, och Loreen är cool va! Det slutade efter sex nån gång och då träffade vi Micke lite snabbt, trevligt! Vi tog sedan en promenad genom stan och bara pratade liksom. Gud så vackert Sthlm är! J köpte tågbiljett, D åkte hemåt, vi åt och sedan var det dags för Jennifer att hoppa på tåget.. Tackade för dagen, och det var såå kul att ses igen! ♥ Och jag gick upp till cityterminalen och väntade en timme på min buss, och var hemma strax innan halv ett.. Det blev en härlig dag med fina vänner och massor av sol! ♥








Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, visste inte att du skulle dit! Jag tänkte också åka upp först! Gud vad nice! Kram!

2012-06-13 @ 08:16:36
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback