Ingenting att förlora..

2012-03-04 @ 22:34:09
Dagen har gått fort va.. Förmiddag/eftermiddag har jag spenderat framför datorn typ, segt. Var in till Ackes och dansade, feminin vibe. Vi var bara åtta stycken idag, haha, är annars typ 15-20 stycken.. Kändes väldigt roligt. Vi la på en hel del nya steg, ojoj, sjukt snyggt blir det om man sätter stegen. Jag säger om, Ida säger när.. hahah. Sedan blev det tacos med mamma framför Miljonjakten.Och nu kollar jag på The proposal, riktigt bra ju! Efter den så väntar sängen...

Och den obligatoriska söndagsbloggen här då...

Måndag: Omtenta - Finansiell analys 9-14. Street 18. Streetjazz 19. Jazz 20.
Tisdag: Fika med Josefine, Gävle. Zumba 20.
Onsdag: FIPA 13.15-16.00. Fantasy 20.
Torsdag: Latino 19.10. Ida på Spegeln 22, med ett dansgäng!
Fredag: Inlämning: Uppgift2 i FIPA. Noppa bryn 13.
Lördag: Åker till Sthlm och Jennifer. ♥
Söndag: Åker hem. Feminin vibe 17.

Detta är min vecka! En förbaskad omtenta igen, haha. En föreläsning också, plus en inlämningsuppgift, hjälp. All dans är tillbaks, woho! Träffa lite vänner och även se Ida Long på PUSH-festivalen, najs! En tripp till Stockholm blir det också, så länge sen. Senast var ju i somras.. Ska blir så kul och att träffa Jennifer igen. Underbart! ♥ Det blir en bra vecka va!

Nu ska jag kika klart på filmen.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh va kul! jag skulle oxå vilja prova på femine vibe! :)

2012-03-07 @ 17:08:56
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback