Packad och klar!

2012-05-11 @ 22:40:01
Det tog lite väl lång tid att packa, haha. Men nu är jag klar! Tror jag har packat ner allt nu, bara åtta danser som gäller imorgon.. Prickat av min lista två gånger till och med. Nu är jag taggad, jag vill dansa nuuu! :D haha. Annars under kvällen så har jag kollat på nån film på tv, messat/pratat med folk, testat kläder, fixat lite kläder och bara försökt fått ner allt i väskan.. :) Ska snart ta mig till sängs, Elin hämtar mig runt 9.15 imorgon! Och imorgon ska vi daaansa järnet och bara ha roligt va! :D



Klänningen är inte så omtyckt, menmen..

Kommentarer
Postat av: Annika

Tycker nog detsamma... Men good luck, du är bäst! <3

2012-05-11 @ 22:42:44
Postat av: Anonym

Lycka till snygging!!! Kör hårt!

Och jag gillar klänningen, kanske inte till vardags, men det blir nice på scen, lovar! PUSS!

2012-05-12 @ 12:04:35
Postat av: Jennie

... inte så anonym. Jennie heter jag!

2012-05-12 @ 12:05:06
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback