Zumbat!

2012-05-31 @ 22:02:12

Som jag nämnt tidigare så kommer det köras zumba på Ackes under hela sommaren och självklart har jag zumbat under veckan. Givet liksom!

I måndags kom jag till Ackes typ en timme innan zumban började och hängde lite.. Pratade massa med Ida som var där och dansade lite, trevligt! Och med Irina också, som frågade om jag ville köra nån dans själv och så.. Vid 18-tiden var det dags för zumba, asmycket folk verkligen! Irina och Vahidin körde på som vanligt. Så himla roligt och svettigt blev det. Jag fick köra jiven själv också, haha det var roligt! Nervöst alltså, först för att både Lisa och Johanna var med på passet och sedan för att Irina och Vahidin stod i lilla rummet bredvid och blängde, haha. Men det gick la bra! Efteråt så pratade jag med Lisa och Johanna, najs! Sedan även med Irina som tyckte jag var duktig, tack.. Och i onsdags var jag till Ackes igen, zumba stod på schemat vid 17-tiden. Irina och Vahidin turades om igen, jag körde jiven och Johanna körde lite disco-grejs med hjälp av Helena och Montana. Svettigt värre men åh vad vi hade roligt! Jag älskar't! Pratade lite snabbt med Lisa efteråt och även med Johanna, trevligt! Sedan gick vi ut till bilen, jag och Irina.. Jag åkte med dem till Sandviken och IOGT för ännu ett zumba-pass som började vid 19-tiden. Det var inte alls så många där men vi körde på.. Jag körde tre olika danser på detta pass, lite halvnervöst var det när de stod vid dörren och kollade.. Men det gick bra! Efteråt så pratade jag med dem lite och de visade mig lite saker där.. Najs, men det är mycket att hålla reda på.. Sedan kram och hejdå innan jag tog mig hemåt..

Ikväll här så var jag in till Ackes igen.. Träffade Marcus och Ullis där, så pratade lite inför lördagen. Vid 17-tiden så skulle jag och Cassandra prata med Irina och Vahidin om jobb. Två timmar ungefär satt vi där i salen. Fick information om verksamheten, zumba och gick igenom lite grundsteg. Gött! Det blir nog bra det där. :)

måndag kör vi zumba igen, yees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback