Jag vill ändå bara dansa, idiot.

2012-11-25 @ 21:17:40
Ännu en vecka har svischat förbi. Och söndagen har bestått av dans som vanligt. Tre timmar. Bara repeterat massa, danserna sitter ju någorlunda bra nu i alla fall. Vissa bättre än andra. Bestämde kläder i alla också. Kör på vogue-tema på feminin vibe igen, yeah! Jeans och skjorta i contemporary jazz och bruna valfria kläder i modern. Det blir nog najs, hoppas nu bara att jag kan vara med på alla dem. Hemma efter sju-tiden och kollade då på Unforgettable, och nu slappar jag bara här..
 
Dags att söndagsblogga också...
 
Måndag: Friträning 18.. Streetjazz 19.
Tisdag: Disco 19. House 20. Sanna fyller år! ♥
Onsdag: Dansaudition 16.30-19.30. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Ragga 18. Latino 19.10. Fantasy 20.15.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Dansrep 13.30-15.30.
Söndag: Julskyltning!. Dansrep 13-15. Modern 15. Contemporary jazz 16. Feminin vibe 17.
 
Så ser min kommande vecka ut.. Dans, dans, dans som gäller. Näst sista veckan nu, för nästa helg är det uppvisningar, iihi. Ska på en dansaudition för en musikal här i gävleborgs län också, ska bli himla roligt men nervöst.. Och i helgen är det dansrep inför Brynäs jubileumsmatch nästa helg, då vi ska uppträda och köra den officiella brynäs-dansen med publiken. Haha, ska bli galet roligt! Ska dona med en liten julklapp också, hoppas det ska funka.. :) Det blir en fin vecka, bara väldigt mycket att göra just nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback