This is my life..

2012-11-16 @ 13:38:08
Dagarna jag inte bloggat så har jag dansat massa.. I tisdags så var det disco och house. Fick de sista stegen på discon och även placeringar typ, det var najs. På housen fick vi lite flera steg som vi nötte hela lektionen.. Sällskap med Ida efteråt, trevligt! I onsdags så körde vi bara fantasy i lokalen på söder för vasaskolan hade city lokalerna.. Vi dansade bara jazzen massa, la på de sista stegen och fixade placeringarna och höll på i typ två timmar.. Det blir nog fint när det sitter ordentligt. Igår var det en helkväll.. Disco först där vi fick massa steg och lite placeringar, vi ska dansa alla tre danser ihop och de blir tre minuter, död. Ragga efter den där vi bara nötte på de tre danser vi har, det var fint. Latino stod på tur där vi gick igenom samban lite snabbt, nötte massa på chachan och sist jiven där vi även la på lite steg.. Fint! Sist så hade jag broadway jazz där vi dansade fantomen-dansen massa och la på de sista stegen och nötte.. Den är härlig! Pratade med folket där innan jag åkte hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback