Be 4 ever

2012-10-02 @ 23:02:38
Jag bara dansar och dansar nu känner jag.. Igår var jag in till Ackes och körde street och streetjazz. Fortfarande lite opepp på streeten, men jag dansade på ändå.. Och streetjazzen var rolig, gick igenom de senaste stegen massa då jag fick visa vad de var för steg, haha. La på lite nya roliga steg också.. :)
 
Ikväll här så var jag till IOGT här i viken, dags att dansa igen. Disco och house. Helt underbart! Körde järnet på discon och de var så jobbigt, repeterade de senaste och la på lite nytt. Sedan housen, åh den blir bara roligare och roligare. Fick beröm från Ida också, härligt! Dansade massa och la på lite nya steg, innan vi avslutade med stretch. Var så lycklig efteråt, herregud så roligt det var att dansa ikväll.. Lovely, tack Ida!
 
Nu taggar jag inför morgondagen, yeah!
 
mitt andra hem. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback