En fylld tisdag.

2013-08-13 @ 22:52:42
Började dagen med att kolla klart på filmen från igår, The lucky one. Himla bra film! Blev en liten promenad med musbus vid lunch-tid. Sen blev det ännu en film, Pretty woman. En favorit helt klart! Lite lunch sen och efter mamma slutat jobbet och fixat sig så åkte vi till mormor runt 15-tiden. Mormor fyller år idag, så vi firade henne. Det var jag och mamma, Bengan, Gun-marie, Rebecca och Jonas, Sofia och Saga. Så det blev fika och massa prat där, trevligt! Mamma skjutsade mig till bussen sen som gick vid 16.45, mot Gävle som gällde.. Kikade runt i lite butiker innan jag tog mig till Ackes, länge sen nu ju.. Bytte om och pratade lite med Irina och Frida, fint. Vid 18 var det dags för zumba och det var lite mer folk där nu. Roligt! Otroligt jobbigt var det, det kändes att det var tre veckor sen sist ju.. Men jag älskar't! Pratade med folk i omgångar efteråt.. Irina, Elin, Anna, Josefine, Hanna, Vahidin, Ida och Frida. Finfint, allt är som vanligt igen typ. ;) haha. Det blev halv nio-bussen hem för mig och mamma hämtade mig på resecentrum..
 
Nu kollar jag på ännu en film här, The tourist... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback